לוגו קאלק מחשבונים
הדברת מזיקים

איך מחשבים את מחיר הדברת המזיקים?

חרקים הם דוגמה מצוינת לנכונות המשפט 'הגודל לא קובע'. ג'וק שאורכו בסך הכל שלושה-ארבעה ס"מ מייצר אצלנו רגשות עזים מאוד, פשפשי מיטה שאורכם מילימטרים בודדים עלולים למצוץ דם בכל רחבי הגוף ולהשאיר מזכרות מגרדות, וטרמיטים שאותם בקושי אפשר לראות בלי מיקרוסקופ יכולים לפרק קירות. נוכחות של חרקים אלה, ואחרים, בבית או בעסק מחייבת פתרון מקצועי - וכשמחפשים הדברה של כל סוגי המזיקים עולה באופן טבעי גם שאלת העלות.

הגורמים שמשפיעים על עלות ההדברה

המחיר של הדברה מכל הסוגים מושפע מ-3 גורמים עיקריים: הראשון הוא סוג החרקים שמהם רוצים להיפטר. יש מזיקים שקל יחסית להדביר כמו למשל נמלים וג'וקים ויש גם כאלה שמהווים אתגר מורכב - לדוגמה פשפשי מיטה. השיקול השני הוא גודל השטח שאותו רוצים לנקות מחרקים. המדיניות המקובלת היא להציע הצעת מחיר בהתאם למספר החדרים, אם כי בדרך כלל הפערים לא משמעותיים. השיקול השלישי הוא שיטת ההדברה הנבחרת.

עלות הדברת ג'וקים

השירות הנפוץ ביותר של כל חברת הדברה הוא הרחקת וחיסול ג'וקים, או בשמם הרשמי תיקנים אמריקאים. זהו גם חרק נפוץ במיוחד בעונה החמה, וגם זה שמעורר אצל בני אדם תגובות רגשיות עוצמתיות מאוד. בדירת 2 חדרים הדברת הג'וקים תעלה כ-250 ש"ח, בדירת 3 חדרים המחיר יהיה סביב ה-280 ש"ח, בדירת 4 חדרים בין 300 ל-350 ש"ח ובבית פרטי עם חצר - בין 300 ל-600 ש"ח בהתאם לשטח המשולב. הדברת ג'וקים בבניין (בלי הדירות עצמן אלא בשטחים המשותפים) תעלה 300-550 ש"ח בהתאם למספר הקומות ותכלול גם טיפול בביובים שמהם מגיחים התיקנים האמריקאים.

עלות הדברת נמלים

הדברה נפוצה אחרת היא נגד נמלים. חשוב לזכור שכשנמלים מזהות מקום עם מזון נגיש עבורן הן מזעיקות את חברותיהן, ותוך זמן קצר כל הקן עלול להתייצב אצלכם במטבח של הדירה או המשרד. נוכחות של נמלים בעסק בתחום המזון כבר עלולה לגרום נזק כספי כבד וגם לפגוע בתדמית. בדירת מגורים המחיר של ההדברה יהיה בדרך כלל 200-300 ש"ח, בבית פרטי 250-400 ש"ח ובעסק - בהתאם לגודל ולשאלה אם ידוע מיקומו של הקן.

עלות הדברת פרעושים

פרעושים נפוצים בעיקר בדירות שיש בהן כלב ובבתים פרטיים עם חצר. בדירה בגודל ממוצע הדברת החרקים הקופצניים ומוצצי הדם תעלה 350-550 ש"ח. כשיש גם חצר, השטח שלה נכנס למשוואה - וכשהיא גדולה במיוחד עלות ההדברה יכולה להגיע גם ל-1,000 ש"ח.

עלות ההדברה של חרקי עץ וטרמיטים

הדברת מזיקים שזוללים עץ ולכן עלולים לפגוע ברהיטים או בתשתיות מחייבת פעולות מורכבות כגון איוד ולכן השירות יקר יחסית. אם מדובר על ליקטוס או יקרונית הרהיטים - שני סוגים נפוצים של תולעי עץ - המחיר יהיה 250-650 ש"ח, בהתאם למספר הרהיטים שרוצים להציל. הדברת טרמיטים היא כבר שירות יקר במיוחד, והמחיר יכול להגיע גם ל-1,500-2,500 ש"ח.

המאמר באדיבות ערן קיוותי מחברת הדברה בטוחה

גם זה יעניין אותכם:
קטגוריות נוספות:
מחשבונים שימושים:

חדש באתר CULC - פורטל מחשבונים

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר CULC פורטל המחשבונים של ישראל 💝

דילוג לתוכן