לוגו קאלק מחשבונים

כמה עולה לנקות ספות בשנת 2022

ספות נקיות באמת משדרגות באופן משמעותי את המראה של כל חלל ובעיקר של הסלונים בבתים שלנו. תועלת משמעותית נוספת היא בהיבט הבריאותי - ניקוי הספות באופן מקצועי מסלק מהן חרקים ומזיקים אחרים לרבות חיידקים, קרדית אבק הבית ועוד. למעשה גם בפן הכלכלי כדאי להשקיע בניקוי איכותי של הספה, בעזרת חברה שזו המומחיות שלה, משום שהאופציה הזו זולה בהרבה מהחלפת ספות שכבר התיישנו והפכו בלויות ולא ראויות לשימוש. יחד עם זאת ישנו רצון מובן להפחית את עלות השירות, ובכל מקרה עולה השאלה כמה עולה ניקוי לספה - כאן בעמוד תמצאו מידע רלוונטי לגבי מדיניות התמחור של ניקוי הספות שיעזור לכם לחסוך.

שיטת התמחור של ניקוי הספות

התשובה לשאלה כמה עולה לנקות ספה נגזרת ממספר המושבים שלה. חשוב להדגיש כי מספר המושבים הוא לא בהכרח מספר הכריות או מספר האנשים שיושבים על הספה ביומיום. התמורות המשמעותיות בעולם העיצוב באות לידי ביטוי בין השאר בספות גדולות וארוכות (ומרשימות מאוד), ולכן ההגדרה המקובלת של מושב היא לפי הרוחב שלו - 160 ס"מ. בהתאם ספה ברוחב 180 ס"מ נחשבת לספת 3 מושבים, ואילו עבור ספה ברוחב 140 ס"מ, איש מקצוע מנוסה יגבה מחיר על-פי 2 או 2.5 מושבים.

מחיר ניקוי ספות בד

עבור ניקוי ספות בד מסוגים שונים - למשל אימפלה, פשתן, מיקרופייבר, אלקנטרה, כותנה וכו' - המחיר של השירות המקצועי יהיה 100-120 ש"ח לכל מושב. בהתאם ניקוי ספת ר' גדולה עשוי להגיע לכ-400 ש"ח. המחיר עשוי להשתנות מעט בהתאם לרמת הלכלוך, ובפרט אם ישנם כתמים ישנים מאוד שנדרשת עבודה מורכבת יותר כדי להעלים אותם.

מחיר ניקוי ספות עור

ספות מעור של בעל חיים מחייבות טיפול מוקפד יותר כדי לא להזיק לחומר הרגיש מטבעו. בהתאם התמחור המקובל גבוה יותר מזה של ניקוי ספות בד. טווח המחירים הנפוץ הוא בין 120 ש"ח לכל מושב לבין 150 ש"ח לכל מושב. שיטת פעולה אפשרית אחת עבור ניקוי הספות מהעור, כמו גם עבור ספות מעצבים, היא קיטור - האדים החמים ממיסים את הלכלוכים והספה זוכה למראה מחודש ושובה לב.

איך להוזיל את עלות הניקיון?

במרבים המקרים ניקוי ספה בגודל סטנדרטי יעלה בין 300 ל-550 ש"ח, בהתאם למידות שלה, החומר שממנו היא עשויה ורמת הלכלוך. מומלץ לנצל את הגעת החברה המקצועית כדי לנקות פריטים נוספים בבית שצוברים לכלוך מדי יום. חברה לניקוי כל סוגי הספות תדע להעלים את כל הלכלוכים גם מהשטיחים, תבצע ניקוי יסודי וחיטוי עמוק למזגן (בתוך המזגן, בגלל הלחות, החום והחשיכה, מצטברים חיידקים, וירוסים ופטריות), ובחלק מהמקרים תנקה גם את ריפודי הרכב ותהפוך כל נסיעה לנעימה. העלות הכוללת מן הסתם תהיה גבוהה יותר, אבל עלות הביקור עצמו (שמגולמת בתוך המחיר של כל מושב בספה) תתחלק בין כל הפריטים - וכך מובטח יחס עלות-תועלת משתלם.

המאמר באדיבות חברת נקי ברגע

גם זה יעניין אותכם:
קטגוריות נוספות:
מחשבונים שימושים:
דילוג לתוכן