מחשבון קידום אתרים

תוצאה:

עלות קידום אורגני ממוצעת תיהיה:

ש"ח

מחשבון קידום אתרים

בעל אתר אינטרנט? מעוניין להגדיל משמעותית את מספר הכניסות? הדרך הטובה ביותר לעשות זאת כיום היא באמצעות חברת קידום אתרים. כמובן שזה דבר שדורש תשלום, וכדאי להבין על איזה סדר גודל של סכומים מדובר לפני שמתחילים בתהליך ובחיפוש חברות עבור כך. המחשבון שלנו עושה בדיוק את זה. על ידי שקלול של מספר גורמים משמעותיים, נגלה לכם כמה אתה צפויים לשלם על קידום אורגני של האתר שלך.

מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים מכונה באנגלית SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש). במילים פשוטות, המשמעות של קידום אתרים היא תהליך של שיפור האתר שלך כדי להגביר את הנראות שלו באינטרנט בחיפושים רלוונטיים. ככל שתהיה נוכחות גבוהה ואיכותית יותר לדפים שלך בתוצאות החיפוש, כך גדל הסיכוי שתמשוך תשומת לב ותמשוך לקוחות פוטנציאליים וקיימים לעסק שלך.

איך SEO עובד?

מנועי חיפוש כמו גוגל ובינג משתמשים בבוטים כדי לסרוק דפים באינטרנט. הם עוברים מאתר לאתר, אוספים מידע על אותם דפים ומכניסים אותם לאינדקס. לאחר מכן, אלגוריתמים מנתחים דפים באינדקס, תוך התחשבות במאות גורמי דירוג או סימנים שונים, כדי לקבוע את הסדר שבו יופיעו התוצאות במנוע החיפוש עבור שאילתא מסוימת. 

גורמי דירוג החיפוש יכולים להיחשב כמתווכים להיבטים של חוויית המשתמש. הגורמים שמשפיעים על קידום האתרים מתחלקים לשש קטגוריות עיקריות, בהתבסס על החשיבות הכוללת שלהן לקידום אתרים. לדוגמה, איכות התוכן ומחקר מילות מפתח הם גורמים מרכזיים לאופטימיזציה של תוכן, כמו גם ידידותיות לנייד ויכולתו של מנוע החיפוש להגיע למידע דרך האתר שלך.

אלגוריתמי החיפוש נועדו לאתר דפים רלוונטיים וסמכותיים, ולספק למשתמשים חווית חיפוש יעילה. אופטימיזציה של האתר והתוכן שלך בהתחשב בגורמים הללו יכולה לעזור לדפים שלך להגיע לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

בניגוד למודעות חיפוש בתשלום, אינך יכול לשלם למנועי חיפוש כדי לקבל דירוגי חיפוש אורגניים גבוהים יותר.

 

מדוע קידום אתרים חשוב לשיווק?

קידום אתרים הוא חלק מהותי בשיווק דיגיטלי מכיוון שאנשים עורכים טריליוני חיפושים מדי שנה, לעתים קרובות מתוך כוונה מסחרית למצוא מידע על מוצרים ושירותים. חיפוש הוא לרוב המקור העיקרי לתעבורה דיגיטלית עבור מותגים ומהווה גורם משלים לערוצי שיווק אחרים. נראות גדולה יותר ודירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש בהשוואה לתחרות שלך יכולה להשפיע מהותית על כמות הכסף שתרוויח מהעסק שלך.

עם זאת, תוצאות החיפוש התפתחו בשנים האחרונות כדי לתת למשתמשים תשובות ישירות יותר ומידע שיש סיכוי גבוה יותר שישאיר את המשתמשים בדף התוצאות במקום להעביר אותם לאתרים אחרים.

שים לב, תכונות כמו תוצאות עשירות ומידע נרחב בתוצאות החיפוש יכולות להגביר את הנראות ולספק למשתמשים מידע נוסף על החברה שלך ישירות בתוצאות.

איך עובד מחשבון קידום האתרים?

המחשבון כולל מספר קטגוריות שלפיהן ניתן לקבוע את העלות הצפויה לתהליך קידום האתרים שהעסק שלך צריך:

  • נישה: האם מדובר באתר אופנה, אתר עורכי דין, אתר למוצרי סלולר וכו’. 
  • מיקוד: לאיזה קהל אתה מכוון? קהל מקומי, ארצי, בינלאומי וכדומה. 
  • דירוג עצמי: איך היית מדרג את האתר שלך ביחס למיקומו בתוצאות החיפוש. 
  • קידום עבר: האם נעשה בעבר קידום אתרים לאתר שלך?
  • רמת התחרות: כמה תחרות ישנה בענף בו אתה פועל?
  • שיווק: האם אתה משתמש באמצעי שיווק כלשהו?
  • מספר דפים באתר
  • קידום כולל קישורים: האם אתה מעוניין בהכללת קישורים במחיר הקידום?