לוגו קאלק מחשבונים
טסים לחופשה בדובאי

טסים לחופשה בדובאי? כל מה שאתם צריכים לדעת

דובאי הפכה לאחד היעדים הפופולאריים במפרץ הפרסי ובאיחוד האמירויות. אי אפשר לעמוד בפני הגרנדיוזיות שהיא מציעה למבקרים מאדריכלות מופת דרך אטרקציות מיוחדות ועד נבחרת מרשימה של חופים. כמו כן, מלונות מפנקים, מסעדות גורמה וחיי לילה תוססים. דובאי יכולה להתאים לכל הרכב – משפחתי, זוגי, עסקי או עם חברים ומאז שהחלו הטיסות לדובאי יותר ויותר ישראלים בוחרים לנפוש בחיקה.
מחפשים דילים מעולים לדובאי? לפני שנוסעים לדובאי חשוב לבצע היתכנות להצלחת החופשה, מהמרת מטבע דרך בחירת אזור לינה ועד הפקת ויזה. לפניכם מידע חיוני טרם החופשה שלכם בעיר:

המרת מטבע

בדובאי משתמשים במטבע בשם AED דירהם. מטבע דירהם אחד שווה שקל אחד. על מנת לחשב אם חלה עלייה או ירידה אפשר להשתמש במחשבון אינטרנטי פשוט וידידותי ולפי זה גם להיערך כלכלית לחופשה שלכם, כמו כמה משלמים על מלון, ארוחה ואפילו מונית.
ניתן להמיר את השקל או הדולר שבידיכם למטבע מקומי במגוון מקומות או בישראל לפני הטיסה או כאשר מגיעים לעיר בעמדות של המרת מטבע ובבנקים השונים.
ישנם סניפים לחברות ההמרה הגדולות בדובאי כמו Al Ansari Exchange וכן Sharaf Exchange וכאשר מגיעים לבצע המרה יש להצטייד באמצעי זיהוי כמו דרכון וכמובן, שאפשר גם להשתמש בכרטיסי אשראי ברוב המקומות ובתי העסק ברחבי העיר, אך יש לשים לב שיכולה להיות לזה עמלה ולכן לעיתים שווה למשוך כסף מזומן או לבצע המרה למזומנים מראש על מנת לחסוך את העמלה שעשויה להתלוות לשימוש בכרטיסי אשראי בינלאומיים.

שימו לב להגבלות

ישנן הגבלות שונות שכדאי להכיר טרם טיסה ליעד. כמו למשל, בכל הנוגע לצריכת אלכוהול היא אפשרית רק החל מגיל 21 ואך ורק במקומות מורשים כמו מועדונים, מלונות, ברים ומסעדות.
אין לקחת סמים בעיר וניתן לעשן גם אך ורק במקומות מורשים וייעודיים. גילויי חיבה בפומבי גם הם אסורים בדובאי. כמו כן, הקפידו על לבוש צנוע.

ומה עם ויזה?

כדי להיכנס ליעד, יש להפיק ויזה תייר לדובאי. יש להסדיר את הויזה דרך חברות שמתמחות בכך ולקחת בחשבון שהעלות נעה בין 90 דולר ל-150 דולר ואף יותר מזה, תלוי בסוג החברה ובמהירות שתרצו להפיק ויש לקחת בחשבון לבצע את התהליך לפני הטיסה כי ההפקה לוקחת לפחות 96 שעות.

היו ערים לזמן בשנה

אין בעיה לטייל בתקופת הרמדאן בדובאי אבל היות ומדובר בתקופת צום, יש לקחת בחשבון שאכילה ושתייה אסורים במרחב הציבורי.

החזרי מע"מ

המע"מ של דובאי הוא בשיעור של 5% וניתן לקבל החזר על רכישות מסוימות על פי הצגת קבלות וההוצאה המינימלית עליה זכאים להחזר על מוצרים מסוימים היא 250 AED.
תהליך ההחזר הוא פשוט, לאחר ביצוע הרכישה והצגת הדרכון במעמד הרכישה – המוכר מגיש תביעה להחזר מע"מ ומדפיס מדבקת קוד QR אותה הוא מצמיד למה שרכשתם וכדי לקבל החזר,
יש לאמת את הסחורה שנרכשה בדובאי באחת מנקודות האימות בשדה התעופה. עם זאת, שימו לב שיש מגבלת זמן על תהליך האימות ויש לאמת את הסחורה עד 6 שעות לפני שעוזבים את היעד.
אם לא תעזבו כעבור 6 שעות מרגע האימות, ההחזר יבוטל ויהיה צורך להתחיל את התהליך מחדש.

חפשו דילים לדובאי

דובאי אינה יעד זול והטיסות והמלונות אינם זולים ולכן, כדאי לחפש מבעוד מועד דילים לדובאי על מנת להוזיל עלויות מבלי להתפשר על הנאה ואיכות במיוחד במלונות היוקרה. בדקו חבילות נופש שכוללות הכל כמו טיסות, העברות ומלונות ונסו לבדוק איך אפשר להוזיל עלויות גם בהתאם לנופש בתקופות פחות פופולאריות בשנה.

גם זה יעניין אותכם:
קטגוריות נוספות:
מחשבונים שימושים:

חדש באתר CULC - פורטל מחשבונים

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר CULC פורטל המחשבונים של ישראל 💝

דילוג לתוכן