לוגו קאלק מחשבונים
מימון לקניית רכב חדש

האפשרויות השונות של מימון לקניית רכב חדש

מתוך:

במדינה כמו ישראל, כשהתחבורה הציבורית מושבתת בכל שבת וגם בשאר ימות השבוע היא לא תמיד מספקת מענה יעיל באמת, רכב פרטי הוא חובה. באופן טבעי ישנו גם רצון למכוניות חדשות, בזכות היתרונות המשמעותיים: מקסימום טכנולוגיות ואבזור, מקסימום בטיחות, מינימום טיפולים וגם תחושת סיפוק. בשנת 2022 עלו על כבישי הארץ לא פחות מ-268,145 כלי רכב חדשים, ואם גם אתם מעוניינים ברכב חדש כדאי שתכירו את כל אפשרויות המימון המשתלמות.

מימון לקניית רכב חדש על חשבון חיסכון

דרך אחת לממן רכש חדש היא להשתמש בתוכנית חיסכון כגון קופת גמל להשקעה, קרן השתלמות וכו'. היתרון של מימון לקניית רכב חדש בדרך זו הוא שאין צורך לבקש הלוואה וגם אין צורך לשלם ריבית. מצד שני, העלות עלולה להיות גבוהה – מפני שמפסידים את הרווחים שאפשר היה לקבל עם המשך החיסכון. עוד כדאי לדעת בהקשר זה כי בחלק מהמקרים פדיון מוקדם של חיסכון או השקעה כרוך בהפסד כספי – ובפרט של הטבות מס שיורדות לטמיון (למשל, רווחים מקרן השתלמות הופכים פטורים ממס רווחי הון אחרי 6 שנים.

בכל מקרה, מומלץ לוודא שיש לכם את היכולת הכלכלית לעמוד ברכישת מכונית חדשה גם בלי לפגוע בחסכונות לעתיד וגם כשבוחרים באופציה של מימון לקניית רכב חדש ממקור חיצוני – כדי לא להיקלע לקשיים כלכליים מכבידים.

הלוואה מהבנק

אופציה נוספת של מימון לקניית רכב חדש היא קבלת הלוואה מהבנק שבו מתנהל החשבון שלכם. כל הבנקים שמחים להעביר כסף לחשבונות הבנק של לקוחותיהם, מפני שזהו אחד המקורות העיקריים של הרווחים הגבוהים שלהם – בזכות הריבית הגבוהה, כמובן. מעבר לתשלום הריבית על ההלוואה (שקל לקבל, פחות קל להחזיר) ישנו עוד חיסרון משמעותי לפתרון זה: הוא כובל אתכם לבנק, מפני שאם תרצו לסגור את החשבון ולעבור לבנק אחר שמציע תנאים אטרקטיביים יותר, לא תוכלו לעשות זאת מבלי לפרוע באופן מידי את יתרת ההלוואה (ולעיתים אף לשלם קנס על כך).

הפתרון של MAX

עוד אופציה של מימון לקניית רכב חדש ולמעשה המשתלמת ביותר היא זו שמציעה חברת האשראי מקס. לחברה זו מוצר ייעודי למטרה זו בדיוק: הלוואה לקניית רכב מסוכנות או מיבואן. היתרון הראשון של פתרון מימון זה הוא הפריסה הרחבה מאוד – עד 99 תשלומים (או לחילופין החזר של 50% רק בתום תקופת ההלוואה, ופריסת היתרה במשך 5 שנים).

היתרון השני הוא צמצום הטרחה הבירוקרטית, מפני שאנשי MAX מעבירים את הסכום הדרוש לרכישת הרכב החדש ישירות לסוכנות או ליבואן. ההלוואה מאפשרת מימון מלא של מגוון רחב של כלי רכב חדשים לגמרי, ובהם מיטב דגמי פיאט, טויוטה, ניסאן, שברולט, לקסוס, מאזדה, פולקסווגן, אופל, קיה ועוד ועוד.

* אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

גם זה יעניין אותכם:
קטגוריות נוספות:
מחשבונים שימושים:

חדש באתר CULC - פורטל מחשבונים

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר CULC פורטל המחשבונים של ישראל 💝

דילוג לתוכן