לוגו קאלק מחשבונים
כמה עולה שיפוץ בבית

איך נחשב עלויות שיפוץ בבית

אנחנו יודעים בדיוק מה אתם חושבים. כבר בחרתם לעשות את הצעד, הרי אתם מתכננים אותו כבר שנים. אתם חולמים על השיפוץ בבית, אבל אתם פשוט לא יודעים מאיפה מתחילים. אתם לא יודעים כמה יעלה לכם כל שירות ואתם לא יודעים איך ממזערים נזקים. הרי כולם אמרו לכם כי תהליכי שיפוץ הם ארוכים, יקרים ומאתגרים. אבל האמת היא כי אנחנו יכולים לעזור לכם להיפתר מכל החששות הללו.

אנחנו כאן כדי לתת לכם מדריך מקוצר ויעיל, אשר יאפשר לכם להבין טוב יותר, כמה תשלמו, הלכה למעשה, על שיפוץ הבית שלכם. אז הכינו את המחברות, אנחנו יוצאים לדרך עכשיו.

תכנון מקדים יכול למנוע אי הבנות

כדי שבכלל יהיה על מה לדבר, חשוב להתחיל מתכנון מקדים של תהליך השיפוץ. אתם כמובן לא צריכים לעשות את זה לבד. בשביל זה יש לכם אנשי מקצוע, אדריכל וקבלן, אשר יתנו לכם קצת ידע מקצועי ויעזרו לכם להבין איך מיישמים את הרעיונות שלכם. אבל לפני הפניה לאותם אנשי מקצוע, אתם צריכים להבין בעצמכם, מה תרצו לראות בתום התהליך. אתם יכולים לקחת השראה מאתרים ברחבי האינטרנט ומאפליקציות שונות העוסקות בעיצוב הבית. כאמור, אתם ממש לא צריכים להבין בשלב הראשון איך הופכים את הרעיונות ממחשבה למעשה. אבל אתם צריכים לזכור כי מי שיתגוררו בדירה הזו בסוף התהליך, אלו אתם. לכן, אם לא תכתיבו את הטון, התוצאה בהיכרח לא תהיה התוצאה לה קיוויתם. בשלב הזה חשוב לקחת את הזמן וכאמור, להתייעץ עם אנשי המקצוע. אין סיבה לצאת לדרך עד שאין לכם תמונה ברורה של היעדים אליהם תרצו להגיע.

מה כולל שיפוץ דירה ומה העלויות של כל סעיף

אנחנו לא יכולים כמובן להגיד לכם כמה בדיוק יעלה השיפוץ במקרה שלכם. עלויות שיפוץ משתנות בהתאם לסעיפים שונים. מטבע הדברים, ככל שנבצע עבודה בהיקף רחב יותר, כך מחיר הפרויקט כולו יעלה בהתאמה. אבל אנחנו כן יכולים לערוך רשימה קצרה של פעולות אותן מבצעים בדרך כלל בתהליכי שיפוץ:

  • עבודות אינסטלציה: תלוי כמובן האם מחליפים את המערכת כולה או אם מבצעים תיקונים מינורים. בגדול טווח המחירים נע בין 18,000 ש"ח ומגיע עד 20,000 ש"ח.
  • עבודות חשמל: גם במקרה הזה הכל תלוי באופי העבודה. טווח המחירים נע בין 9,500 ש"ח ומגיע עד 11,000 ש"ח.
    למידע נוסף על מחירי עבודות חשמל, לחצו כאן.
  • ריצוף מחדש: ריצוף של שלושה חדרים יעלה באזור ה- 30,000 ש"ח.
  • בנייה של מטבח חדש: עולה בערך 40,000 ש"ח.
  • עבודות צבע: כאמור, הכל תלוי ביעדים של השיפוץ. אבל אנחנו מדברים על סדר גודל של 10,000 ש"ח.
  • שבירת קיר: המחירים עבור שבירת קירות בבית משתנים בהתאם לנתונים, על כך נדבר בהרחבה כעת.

מה משפיע על מחיר שבירת קירות

כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם, מחיר שבירת קיר משתנה בהתאם למגוון משתנים. קודם כל, עלינו לקחת בחשבון כי פירוק קיר גבס למשל, יעלה פחות מפירוק קיר בלוקים. זאת משום שקיר גבס קל יותר לפרק. למשל, פירוק קיר גבס יכול להגיע עד 200 ש"ח בעוד פירוק קיר בלוקים יגיע עד 400 ש"ח. שבירה של קיר בטון כבר תעלה יותר, היא יכולה במקרים מורכבים להגיע עד 1,000 ש"ח והרבה יותר. זאת בעוד שבירה של קיר תמך, דורשת זהירות רבה ועבודה קפדנית, כך שגם כאן מחיר העבודה עומד על הצד הגבוה של הטווח.

תמיד כדאי להשקיע יותר

אנחנו כמובן לא ממליצים 'לזרוק כסף', לאורך תהליך השיפוץ. כדי שאפשר יהיה לצאת מהתהליך בשלום, חשוב ליצור מסגרת תקציב קפדנית ולעבור אחר כל סעיף, כדי שתהיו בטוחים כי אתם מודעים לעלויות הבניה לאורך כל שלבי העבודה. עם זאת, אנחנו כן נגיד בבטחון כי לא פעם, כדאי להשקיע קצת יותר ולקבל תוצאה טובה יותר. בסופו של יום, כאמור, אתם אלו אשר עתידים להתגורר בבית הזה לאחר השיפוץ. לכן, אסור לנו להרשות כי העבודה לא תהיה פחות ממושלמת.

בחירה מדויקת של אנשי מקצוע מצויינים, תאפשר לכם להשלים את התהליך כולו בראש שקט. אל תוותרו על כך. התחושה כי יש על מי לסמוך, שווה לא מעט. אנחנו מבטיחים לכם.

גם זה יעניין אותכם:
קטגוריות נוספות:
מחשבונים שימושים:

חדש באתר CULC - פורטל מחשבונים

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר CULC פורטל המחשבונים של ישראל 💝

דילוג לתוכן