לוגו קאלק מחשבונים
כמה עולה לעשות חצר אנגלית

כמה עולה לעשות חצר אנגלית?

רוצים לשמוע את האמת? אף אחד לא באמת יודע למה קוראים לחצר אנגלית בשם הזה. אבל מה שאנחנו כן יודעים הוא שהכינוי 'חצר אנגלית', מתייחס לחצר אותה אנחנו יוצרים באופן מלאכותי בקומת המרתף. קומת המרתף בדרך כלל, בבתים ישנים בעיקר, משמשת בתור סוג של מחסן ובישראל, שם בדרך כלל יהיה המרחב המוגן. אם אתם רוצים להעביר את חדר המשחקים של הילדים לקומה התחתונה או את חדר העבודה, הרי שכאן מתחילה הבעיה. חלל תחתון, לא מאוורר, עלול להיות מקום בו מתרכז גז ראדון, בו מתפתחת תחושה כאילו האוויר חנוק ובמילים פשוטות: חדר מהסוג הזה יכול להיות לא פעם לא נעים למגורים.

אז מה עושים? פותחים חצר אנגלית!

זו כמובן לא חייבת להיות רק נקודה לאוורור החדר התחתון, אלא, היא יכולה להפוך לאלמנט עיצובי בתוך הבית. רוצים לשמוע עוד? רוצים להבין איך לפרק את עלויות הבניה בפרויקט? אנחנו כאן כדי לתת לכם את הכלים לעשות זאת.

כדי שנוכל לבחור נכון, עלינו לתכנן את היעדים

קודם כל, אנחנו רוצים להבין מה אנחנו בדיוק רוצים לעשות עם פתיחת פתח האוורור הזה והחצר הקטנה. יש כמה מטרות אפשריות לפרויקט מהסוג הזה:

  • הקמה של כניסה נפרדת לבית: אם למשל אתם רוצים להפוך את הקומה התחתונה ליחידת דיור אותה תוכלו להשכיר.
  • יצירה של גינה קטנה: אם אתם רוצים להפוך את השהיה בקומה התחתונה נעימה יותר, אין ספק כי גינה פורחת יכולה בהחלט להביא לתוצאה הזו.
  • יצירה של מרחב בו אפשר יהיה לתלות כביסה או לאחסן ציוד: אנחנו יכולים להפוך את החצר האנגלית לאיזור בו אפשר לאחסן ציוד או אפילו להניח את מכונת הכביסה. אם זו הבחירה, אנחנו נרצה להתאים את החצר לצרכים שלנו בצורה מדויקת.

איך נחשב את עלויות הבניה

אז בגדול, אנחנו צריכים לחשוב על ארבעה סעיפים, כאשר כל אחד מהם יכול להשפיע על עלות הפרויקט. כמובן, אנחנו לא יכולים להגיד כעת כמה יעלה הפרויקט בסופו של דבר. הכל תלוי בצרכים ובבחירות שלכם. אבל כן יש כמה סעיפים אליהם כדאי להתייחס.

  • ניסור בטון: תהליך ניסור בטון הוא החלק המרכזי בהקמה של חצר אנגלית. פשוט משום שאנחנו צריכים לנסר חלק מהקיר בקומת המרתף כדי ליצור דלת או חלון. מחיר ניסור בטון משתנה בהתאם לעובי הקיר ולמספר המטרים אותם נרצה לנסר. אנחנו כן נגיד כי מחיר ניסור בטון הוא לא משהו שהיינו מנסים להוזיל בצורה דרמטית. פשוט משום שמדובר על תהליך מורכב אותו יש לבצע בקפדנות כדי למנוע ליקויים אפשריים. לכן, יש נקודות בהן היינו משקיעים את כל מה שדרוש, פשוט כדי להימנע מתקלות אפשריות בהמשך הדרך.
  • עיצוב דלת כניסה או חלון: אם תרצו להפוך את החצר לנקודה ממנה אפשר להיכנס לנכס או אם תרצו לפתוח חלון לאוורור, כל אחת מהאופציות הללו עולה כסף. אגב, ההמלצה שלנו היא לא לוותר על הנחה של סורג לחלון ועל שימוש במנגנון נעילה מתקדמת. פשוט מפני שדווקא בקומת הקרקע אנחנו עלולים להיות חשופים לחדירה של גנבים ופורצים.
  • הקמת חצר או גינה: בין אם תרצו לרצף את הגינה עם פרקט ועליו להניח כמה כיסאות ובין אם אתם רוצים לשתול דשא, גינה חדשה תשפיע על מחיר הפרויקט. כמובן, מדובר על מהלך אשר יהפוך את הנכס נעים למגורים במידה רבה, עם זאת, אנחנו צריכים להבין כי כל תוספת תעלה כסף.
  • טיפול בתשתיות: כדי שהחצר החדשה לא תהפוך מקור להצפות וכיוצא באלו, אנחנו נרצה לוודא כי אנחנו מקימים מערכת ניקוז אפקטיבית.

אולי יעניין אתכם גם:
- מחירון עבודות חשמל
- מחשבון שיפוץ דירה

העיקר הוא לפנות לאנשי מקצוע מעולים

אתם אלו אשר צריכים להבין מה מסגרת התקציב שלכם ולאן אתם מתכוונים להגיע. אבל אתם כמובן לא צריכים לדעת איך העבודה תיעשה בפועל, הלכה למעשה. בשביל זה, אתם צריכים פשוט לבחור באנשי מקצוע מעולים אשר ייקחו אתכם יד ביד, לאורך כל התהליך. בחירה של אנשים מצויינים, תביא לתוצאות מצויינות.

גם זה יעניין אותכם:
קטגוריות נוספות:
מחשבונים שימושים:

חדש באתר CULC - פורטל מחשבונים

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר CULC פורטל המחשבונים של ישראל 💝

דילוג לתוכן