לוגו קאלק מחשבונים
כמה עולה צלם לחתונה

כמה עולה צלם לחתונה

אז בשעה טובה האירוע נסגר ונקבע לתאריך המיועד 😍

בין כל הסידורים עלינו להחליט על צלם לחתונה ולמציאת צלם לחתונה אתם תרצו לפנות זמן כי צילום האירוע ילווה אותכם לכל החיים וכן תרצו שהצלם שבחרתם יהיה אדם מקצועי ואמין.

טווח המחיר של צלם לחתונה

עלות צלם לחתונה יכול להתחיל בדרך כלל מ- 5,000 ש”ח ומסוגל להגיע עד ל 12,000 ש”ח ואפילו יותר.

המחיר משתנה בין הדרישות של המתחתנים, והמחיר נע בעקבות חומרי הגלם, הזמן שמושקע, הציוד שהצלם מביא ביחד איתו לאירוע וגם לפי האנשים שעובדים ביחד עם הצלם.

מהו המחיר לפי בקשות משתנות לצילום האירוע

צילום האירוע בוידיאו DSLR

מי לא היה רוצה שיצלמו את האירוע שלו מתחילתו ועד סופו, ממש מרגע צילום הבוק, צילום הבושה, ההגעה של האנשים ועד לסגירת הדלתות שהאירוע מסתיים? אם כך סוג צילום וידיאו יעלה לכם עד 5,000 ש”ח.

קליפ החתונה

לאחר שהצלם סיים את העבודה וביצע בהצלחה רבה את הצילום של החתונה שלכם הוא מתחיל בעריכה והופך את הסרט המלא שצילם למעין “טריילר” שבו הוא מציג את הרגעים הטובים ביותר במספר דקות בודדות.

מאוד מגניב לראות את החתונה שלכם בכמה דקות זה מרגש בטירוף.

עלות ממוצע של קליפ החתונה הוא נאמד בכ- 1,800 ש”ח.

הגעה של צלמים נוספים לאירוע

חתונה ממוצעת של עד 200 איש בדרך כלל נרצה צלם אחד אבל אם האירוע עובר את הכמות הזו מומלץ מאוד לבקש שהצלם יביא איתו צלם נוסף ואילו זה יכול לעלות לכם בין 1,000 - 1,500 ש”ח.

צילום והדפסה של מגנטים או עץ

האורחים מצפים מכם בעלי האירוע שתביאו להם מעין מזכרת מהאירוע וגם האורחים מאוד אוהבים לשים תמונות בבית ומחוץ לדיגיטל קצת אז המחיר יכול לנוע בין 800 - 1,700 ש”ח.

אלבום תמונות פיזי וחלוקה להורים שלכם

אתם כמתחתנים ובעלי האירוע קיימת האפשרות לקבל מהצלם גם אלבום תמונות שזה יכול לעלות עד 1,000 ש”ח ובדרך כלל יש הורים (ההורים שלכם) רוצים גם אלבום קטן לעצמם וזה יעלה תוספת של עוד 1,000 ש”ח עבור הדפסה של 2 אלבומים קטנים אליהם.

מתקן רחף המיועד לצילום

כדי שהצלם יוכל לצלם את האירוע בדרך המיטב ולספק זוויות צילום נוספות עליו להשתמש במתקן רחף שעלות הממוצע שלו הוא כ- 1,800 ש”ח.

צילום של אירוע נוסף שלכם

אתם מארגנים גם חינה ותרצו צלם? מעולה תוכל לקבל מחיר נוח עבור צילום האירוע הזה ותוסיפו עד 1,200 ש”ח לצלם החתונות שלכם.

פרמטרים נוספים

נרצה לקחת בחשבון גם את התאריך המדובר, קיימים תאריכים מיוחדים שבהם העלויות הם יקרות יותר כמו למשל תאריך 11.11.11 ובנוסף בתקופת הקיץ המחירים יקרים יותר ולכן בדקו עם הצלם שלכם מה העלויות תוספת שלו.

איך לשכור את צלם החתונה הטוב ביותר במחיר הנכון

הדרך הטובה ביותר לחסוך בתקציב לאירוע שלכם ולבחור את הצלם לחתונה במחיר המתאים ובלי להוריד מהיכולות המקצועיות שלו היא על ידי חיפוש בפלטפורמה אמינה כמו “Save A Date” ושם לחפש את צילום אירועים המושלם עבורכם.

יש הרבה צלמים לחתונה שמוכנים לצלם את האירוע שלכם ובכך תוכלו לצפות במגוון תיקי עבודות ולהשוואות בין העבודות והעלויות.

עם מה צלם לחתונה מגיע בדרך כלל?

צלמי חתונות עובדים לעתים קרובות עם עוזרים או צלמים נוספים וזאת בכדאי לתת להם יד במשימות ספציפיות כמו צילום תקריב, תמונות קבוצתיות, צילום מגנטים, צילום והדפסה על עץ ועוד מגוון רחב של דרישות לצילום אירועים.

5 היתרונות להזמין צלם לחתונה שלכם

צילום האירוע שלכם מגיע איתכם לכל החיים והינה כמה יתרונות להזמין את הצילום אירוע המושלם:

  1. לצלמים מקצועיים יש ניסיון בתפיסת תמונות מקצועיות עבור כל סוגי החתונות, כך שהם יודעים למה לצפות וכיצד להתמודד עם מצבים שונים. זה יעזור לכם לוודא שלא תפספסו אף רגע חשוב ביום הגדול שלכם.
  2. לצלמים מקצועיים יש ניסיון של שנים בטכניקות תאורה וטכניקות צילום, כך שהם מפיקים תמונות באיכות גבוהה בכל צילום שהם מצלמים.
  3. הם מוכשרים לתפוס את כל הרגעים החשובים המתרחשים במהלך חתונה. הם יודעים לתעדף אילו מהם חשובים ובאילו ניתן לטפל בהמשך.
  4. לצלמים מקצועיים יש אישיות נהדרת, כך שהם ידאגו למשפחה ולחברים שלכם שיהיה נוח, תוך כדי ללכוד את כל הרגעים שאתם רוצים בסרט.
  5. לצלמים יש את הניסיון לייצר צילומים שנראים יפה בכל סוג של הדפסה. יש להם מגוון סגנונות והם יכולים לעבוד עם ההעדפות או הסגנון שלכם כדי ליצור עבורך אלבום חתונה ייחודי.
גם זה יעניין אותכם:
קטגוריות נוספות:
מחשבונים שימושים:

חדש באתר CULC - פורטל מחשבונים

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר CULC פורטל המחשבונים של ישראל 💝

דילוג לתוכן