לוגו קאלק מחשבונים
לשכור את שירותיה של חברת שילוח ימי מארה"ב לישראל

מה חשוב לדעת על שילוח ימי מארה"ב לישראל?

אם בוחרים בחברה חסרת ניסיון, שילוח ימי מארה"ב לישראל יכול להיות מורכב וכרוך בהוצאות רבות. כדי לדלג מעל המשוכה, הנה כמה דברים שחשוב לדעת

דקלה גרה במשך שנים רבות בארצות הברית ואחרי כמעט 20 שנים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, החליטה לחזור חזרה לישראל. "עזבתי את ישראל מיד אחרי הצבא", היא מספרת. "היה לי חלום לגור בניו יורק, לראות מחזות זמר, להסתובב בקניונים, לעשות טיולים מחוף אל חוף, להכיר את המדינה הזו שכל כך סיקרנה אותי כילדה קטנה. החיים בארצות הברית היו הגשמת חלום מבחינתי. מהר מאוד מצאתי שם עבודה, חוג חברים קרובים, קרובי משפחה שגרו לא רחוק ממני ובקיצור – הרגשתי בבית. בלי לשים לב עברו השנים, אבל עכשיו החלטתי שאני רוצה לחזור הביתה".

ההחלטה של דקלה הייתה מלווה בלא מעט חששות. "ההתנהלות בישראל שונה מאוד מזו שמתקיימת בארצות הברית", היא אומרת. "אני כבר מרגישה יותר אמריקאית מאשר ישראלית, כל החברים שלמדו איתי כבר לא בקשר איתי וזה היה מפחיד כי בעצם צריך להתחיל הכל מחדש. מזל שיש לי משפחה תומכת שעזרו לי בסידורים בארץ וגם באו ללוות אותי באריזות ובסגירת פינות בארצות הברית".

בהתחלה דקלה חשבה למכור את החפצים שהיו לה בארצות הברית, אולם בעקבות עצה מאחיה החליטה לשכור את שירותיה של חברת שילוח ימי מארה"ב לישראל. "בחרתי בחברה בעלת ניסיון רב בתחום", מספרת דקלה. "היה לי חשוב לדעת שאני בידיים טובות ויהיה מי שיעזור לי אם משהו לא ילך חלק. החבר'ה האלה מינו נציג אישי שהיה בקשר מולי לאורך כל הדרך, הייתה לי אפשרות לעקוב אחרי המשלוח וגם המחיר שהם ביקשו היה סביר ביחס למתחרים".

יתרון נוסף שהיה לחברה שבחרה דקלה הוא שחברה אחת מטפלת במשלוח מהאיסוף ועד ההגעה ליעד. "יש חברות שילוח ימי מארה"ב לישראל שמטפלות רק בשילוח עצמו", אומרת דקלה. ואז קבלני משנה או חברות אחרות מטפלות בשינוע אל הנמל ואל היעד הסופי. התנהלות כזו היא פתח להרבה מאוד תקלות ובעיות ורציתי להמנע מכל אלו. מהסיבה הזו בחרתי חברה שנותנת שירות מקצה לקצה. רציתי לדעת בדיוק מי מטפל בחפצים שלי, ושתהיה אחריות כדי שאם משהו לא צפוי יקרה, יהיה מי שיפצה אותי על הנזקים. אני שמחה שמצאתי חברה כזו. למרות שהיא הייתה מעט יותר יקרה מהמתחרים, הרגשתי שההשקעה הכספית הזו תבוא לידי ביטוי בשקט נפשי שארגיש לאורך התהליך, וכך אכן היה".

קבלת הפנים שחיכתה לדקלה בארץ לא השאירה מקום לספק – היא הגיעה הביתה. "כל המשפחה חיכתה לי בשדה עם שלטים ופרחים. עם כל הטוב שארצות הברית מציעה, אין כמו לחזור הביתה, לחגים המשפחתיים, לחיבוק העוטף ולשמחות הקטנות שמוסיפות הרבה טעם לחיים".

 

גם זה יעניין אותכם:
קטגוריות נוספות:
מחשבונים שימושים:

חדש באתר CULC - פורטל מחשבונים

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר CULC פורטל המחשבונים של ישראל 💝

דילוג לתוכן