לוגו קאלק מחשבונים
מחשבונים שימושיים עבור עצמאיים

מחשבונים שימושיים עבור עצמאיים

כעצמאים, בעלי עסקים נתקלים מפעם לפעם בצורך לבצע חישובים שונים. אז במקום לבזבז זמן, להסתבך עם סיכוי לטעות, היעזרו באפשרות המתבקשת, המדויקת, והנוחה ביותר. מחשבונים מקוונים הופכים את החיים קלים, לעצמאים ובעלי עסקים. קבלו דוגמאות לכמה כלים יעילים מסוג זה.

המחשבון שיחלץ את המע"מ

מרבית המוצרים הנמכרים בישראל על ידי עסקים, מחויבים במע"מ. עצמאים, כידוע, אינם לוקחים את המע"מ לכיס אלא צריכים להעביר אותו פעם בחודש או בחודשיים לרשות המיסים, אגף מס ערך מוסף. ברגע שאתם מתמחרים מוצר כזה או אחר, או שירות כזה או אחר, יותר לא תצטרכו לחשב בצורה מסורבלת. פתחו מחשבון מעם או מחשבון מעמ הפוך והוא יגלה לכם בין רגע, כמה מע"מ צריך לגבות מהלקוח או איזה סכום מהווה החלק של מע"מ מתוך הסכום ששילמו לכם עבור מוצר או שירות שמכרתם. ניתן להיעזר במחשבון הזה גם על מנת לבדוק בסוף החודש, האם המע"מ הכולל שיצא, הגיוני ותואם לסך המכירות או העסקאות.

מחשבונים שעוזרים לעצמאים לחשב הנחות

עצמאי עשוי לעבוד עם יותר מאשר מחירון אחד. לדוגמא, מחירון רגיל משקף את המחירים הרגילים. מחירון אחר, משקף מחירים שמגלמים הנחות מסוימות. ברגע שעצמאי רוצה לשווק מוצר או שירות מסוג חדש, ניתן להיעזר במחשבונים ייעודיים על מנת לבדוק מה יהיה הסכום לאחר הנחה. כך תוכלו לדעת בקלות איך לצ'פר לקוחות מועדפים, כמה לגבות מלקוחות שאתם רוצים לתת להם הנחת כמות. בעזרת מחשבוני אחוזים או על ידי מחשבוני הנחות, תוכלו לדעת בין רגע כמה לגבות על פי מחירי סוף עונה וכן כמה הנחה הגיוני לבקש מספקים שלכם.

מחשבון לעצמאים בתחום התיירות

אם את או אתה עצמאים ובעלי עסקים בתחומי התיירות, הביאו בחשבון מחשבון שיעשה לכם את החיים מאוד קלים. בחנויות לממכר מזכרות לתיירים וכן עצמאים שמשווקים שירות (כגון מורי דרך וכיוצא בזה), לא תמיד מקבלים מהלקוחות שקלים. על מנת להציג את המחירים או לדעת כמה לגבות, בכל מטבע חוץ שהוא, היעזרו במחשבון של המרת מטבעות. המחשבונים הללו מאפשרים להמיר שקלים לדולרים או פאונד בריטי לשקלים. תוכלו כמובן לבחור מתוך רשימה של אין ספור מטבעות, ולדעת מהו הערך הנוכחי, של המרות.

מחשבונים למימון עסקי

למי שמקים עסק חדש, לרוב עולה הצורך בגיוס הון. מימון עסקים מבוסס על אפשרויות שונות של אשראי והלוואות, כאשר גם משכנתא עסקית יכולה לבוא בחשבון. כיום, כבר לא צריך להשתמש בתוכנות יקרות בשביל לקבל מידע על הוצאות המימון הצפויות. לרשותם של עצמאים ועסקים ישנם מחשבוניים בדיוק לצורך זה. כך למשל מחשבוני הלוואות וכך למשל מחשבוני משכנתאות. המחשבונים הללו יוכלו לגלות לכם מה תהיינה הוצאות הריבית וכך תוכלו אף להשוות בין מקורות מימון חלופיים.

לסיכום, הצגנו כאן כמה וכמה מחשבונים, נוחים ושימושיים לעסקים ולעצמאים. חשוב לציין כי הם מוצעים חינם אין כסף, והגישה אליהם נעשית דרך כל מחשב וכל מכשיר נייד מקוון.

גם זה יעניין אותכם:
קטגוריות נוספות:
מחשבונים שימושים:

חדש באתר CULC - פורטל מחשבונים

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר CULC פורטל המחשבונים של ישראל 💝

דילוג לתוכן